Rozpracované modely

vagon Cey

Jeden z řady tříosých vagonů KFNB. Kromě nejrošířenějšího Cey jsem rozpracoval i vagony Ddy, ABey a jako bonbónek tříosý spací CIWL vagon. Moc pohledná souprava spolu s 264.0.

Hotovo cca 80%

 

 

814.001

Proklínaná obsluhou a obdivovaná cestujícími - to je Regionova, kterou jsem se snažil vymodelovat i pro MsTS. Pak mě předběhl Džordž a mě to přestalo bavit, pak mi Vrbam poskytl čelo ze své Esmeraldy, mě to zase bavit začalo a nakonec jsem to prozatím odložil. Tak uvidíme.

Hotovo cca 70%

 

998.201

Teď jedna zajímavost ze současnosti. Parní lokomotiva, která je dodnes v pravidelném provozu. Vyrobena v roce 1988 a zakoupena v roce 2000 je k vidění na posunu v ústecké Setuze. Parní lokomotivy jsou proslulé svoji krásou, což tato jejich představitelka spolehlivě vyvrací.Nenechte se zmýlit screenem, bezohňové parní lokomotivy mají čelo tam, kde je umístěna budka obsluhy. Model je vcelku hotový, jen soundy a kabina chybí. Rovněž je problém s nadefinováním engu. Tahle lokomotiva se bude určitě hodit do rozestavěné trati 072.

Hotovo cca 80%

476.0

Takzvaná inženýrská lokomotiva, rudý ďábel, tříválcová sdružená lokomotiva elegantního vzhledu a dobrých jízdních vlastností, ovšem náročná na údržbu. Na screenu není podvozek, někde se mi povaluje na hardisku a nemohu ho najít. (Vážně, nekecám!) Taky se mi nelíbí průměr kotle, tak uvidíme, zatím to hotové moc není.

Hotovo cca 40%

 

312.7

Lokálková lokomotiva z trati Česká Lípa - Česká Kamenice. vznikla úpravou horské tříspřežky 313.4, která je v dílně samozřejmě taky. Nostalgie sudetských komerciálek nejen ve filmu Páni kluci, ale i v MsTS.

Hotovo cca 80%

 

 

264.0

Jedna lokomotiva z přelomu devatenáctého a dvacátého století. Ssací brzda, sdružený dvouválcový parní stroj a poměrně dosti otevřená budka. Pěkně se hodí k vedení vlaku složeného z tříosých vagonů bývalé KFNB.

Hotovo cca 70%